Интернеттегі коммерция операциялары қаншалықты күшті?

Сіздің бизнесіңіз қатаң бәсекелестікке кезігесіз бе? Бүгінгі тұтынушылар онлайн-дүкенге үйреніп, бұрынғыдан да қажет. Өзіңізге келесі сұрақтарды өзіңізден сұраңыз, сіздің веб-сайтыңыздың қаншалықты сау екенін анықтап, сіздің бизнесіңізге сіздің бизнесіңізге электрондық коммерцияның келесі деңгейіне жетуге көмектесу үшін жүктеледі.

Кеңейтуге дайын

Сауалнама
Егер сіз өзіңіздің веб-сайтыңызға мамандандырылған халықаралық сауда опцияларын ұсынбасаңыз, онлайн-сатудың тез дамып келе жатқан түрі сіздің ұйымыңыздың даму жолын өзгерте алады. Халықаралық сатып алушыларға өз ұсыныстарын ашқан бөлшек сауда компаниялары сатылымдарын 10 - 15% - ға арттырды және бұл сан өседі деп күтілуде.
Сіздің сайтыңыз халықаралық сатып алуды және жеткізуді ұсынатыны анық көрінгенімен, мұны кездейсоқтыққа қалдырмаңыз. Қалай? Негізгі ақпарат айқын көрінуі үшін халықаралық сауда мүмкіндіктері сипатталған баннерді басты бетке орналастыруды ұсынамыз. Сіздің клиенттеріңіз сіздің тауарларыңызды шетелден сатып ала алатындығын бірден білсін.
Сіздің сайтыңыз сатып алушының ана тіліне бейімделмеген кезде, сату аудармада жоғалады. Сатып алушылардың жартысынан көбі (56%) аударылған ақпаратты сатып алу үшін сайтты таңдаған кезде бағадан гөрі маңызды деп санайды.
Төлемнің қарапайымдылығы-сатып алушының сатып алу туралы түпкілікті шешім қабылдағанына көз жеткізудің ең тиімді әдістерінің бірі. Барлық дерлік сатып алушылар (98%) өз валютасыментөлей алғысы келеді. Бүкіл әлемде әр түрлі болуы мүмкін белгілі бір нарықтарда танымал төлем нұсқаларын қабылдау үлкен маңызға ие болуы мүмкін. Мысалы, Голландиядағы онлайн сатып алушылардың 56% -ы iDeal қолданады. Тағы бір мысал: Қытайдағы 300 миллионнан астам сатып алушыларда WeChat жедел хабар алмасу қосымшасында тіркелген төлем карталары бар.
Халықаралық рейстер үлкен қашықтықты жүріп өтуі керек болса да, сатып алушылар оларды бірден алғысы келеді - халықаралық сатылымға жұмсалған әрбір 10 доллардың 1-і жедел тапсырысқа түседі. Бұл сізге не береді? Премиум жеткізу нұсқалары бар бөлшек сауда компаниялары стандартты ұсыныстарды ұсынатындарға қарағанда 60% жылдам< / strong > өседі.
Сатып алушылар жасырын төлемдер немесе кейінірек пайда болатын төлемдер туралы үнемі алаңдайды. Баждар мен салықтар, егер олар алдын-ала төленбесе, шетелдік сатып алушылар үшін жағымсыз тосынсый болуы мүмкін. Сіз баж салығын (DDP) жеткізуді және төлеуді ұсынған кезде, баждар мен салықтар сізге, сатушыға қойылады, сатып алушыны осы қосымша төлемнен босатады. DDP ұсынатын бөлшек сауда компаниялары жоқ адамдарға қарағанда екі есе тез өседі. Электрондық коммерция саласындағы 20 ірі DHL клиенттерінің арасында 15 DDP қолданады.
Адамдар тапсырыстың ашықтығын және жолда мәліметтерді өзгерту мүмкіндігін қалайды. Жеткізу туралы хабарландырулармен байланыста бола отырып, сіз осындай мүмкіндіктерді ұсына аласыз. Бұл өз жемісін береді. жеткізу туралы хабарламаларболған кезде алғашқы жеткізу көрсеткіштері 15% - дан астамға артады. DHL "сұраныс бойынша жеткізу" жүйесі барлық электрондық коммерцияның 90% - ын қамтиды, хабарламалар 150-денастам елде 45-тен астам тілде келеді.
Егер сатып алушылар жан-жақты және ыңғайлы қайтару жүйесін көрсе, олар сабырлы және сіздің сайтыңызға ақша жұмсауға дайын болады. Тауарларды оңай қайтару үлкен жетістікке жетеді сатып алушыларда 92% осындай қызметті ұсынатын сатушыдан болашақта сатып алу ықтималдығы жоғары. DHL арқылы тауарларды қайтару-бұл ыңғайлы: клиенттер сәлемдемелерді таңдалған бөлімшелерге тапсыра алады немесе жөнелтімдерді таңдалған уақытта, үйде немесе жұмыста алу туралы келісе алады.
Байланыс ақпараты

Жеке нәтижелеріңізді алу үшін төмендегі форманы толтырыңыз және біздің ақпараттық электронды кітапты жүктеп, "бизнесіңізді электронды коммерцияға дайындаңыз."